Дослідимо як працює вимикач GJ5T-13A024-AA.
Про аналогічний вимикач я вже писав, як активувати скандинавське світлою на перемикачі без 4 положення авто світла.
Розберемо: процесор NEC D78F0500A (μPD78F0500), LIN драйвер ATA6625C.
Плата є універсальною (функціонал кнопок задається прошивкою процесора), контакти під регулятор кута фар не покриті графітом.
Підключимо на столі блок. В режимі очікування споживання 0,2 мА. Після пробудження 5,6 мА. Увага! Роль контактів C205 відрізняється від Куги!
При натисканні кнопок чи крутилки окрім передніх туманок модуль будиться, і садить LIN шину до нуля. Інших команд не передає. Модуль на шині є Slave із PID 0x11.
Підключимо у авто.
Видно команду читання даних яку відправляє BdyCM а також відповідь модуля – дивитися на рівень нуля на осцилограмі.
Після пробудження шини протягом 8 секунд BdyCM опитує усі підключені пристрої. Беремо TJA1020 і читаємо LIN шину.
Швидкість 9600 (не 10417).
Як бачимо, простіше замінити селектор на правильний, ніж робити проксі шини: 10139792 F1ET-13A024-AB SW: 04 HW: 08.
Кнопки відкриття багажника немає.
Плата аналогічна, відрізняється тільки прошивка процесора, який не передбачає її зчитування.
Свій селектор на 4 кнопки продаємо.
Юрій Р. ◯ 0009-0005-3702-9223. (2022). Досліджуємо LIN шину, міняємо селектор світла. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/forf-light-switch-lin