Впаюємо LED лампочку у панель приладів

Економія повинна бути економна, або як Ford заробив (зекономив) пару центів.

У IPC із 2018 року при надходженні сигналу по MS-CAN про увімкнені задні про титуманки лампочка на панелі приладів не засвітиться.

Входимо у сервісне меню панелі приладів IPC Ford, зажавши кнопку ОК при увімкненні запалювання, і бачимо що не світиться індикатор задніх проти туманних фар.

До 18 року є лампочка на місці:

Розбираємо, відкручуємо 2 гвинти накидною головкою на 7, тягнемо на себе, і відключаємо кабель панелі приладів. Несемо додому, і TORX 15 відкручуємо 4 гвинти.

Бачимо є перфорація під туманки.

Знімаємо стрілки, легенько прокрутивши до стопорів проти годинникової стрілки і тягнучи на себе (палива теж). Роботи виконуємо у рукавичках, щоб не залишати жирних відбитків на шкалі.

Відключаємо шлейф LCD екрану. Стопор до верху, і шлейф доверху і від конектора.

Знімаємо плату, і бачимо пусте місце D515. Дістаємо спеціально навчений жовтий світлодіод LED 3,5×2,8 мм KT-SMD3528-Y.

І припаюємо на місце. Використав флюс, відмиваємо ізопропіловим спиртом. УВАГА! Паяти заземленим або ізольованим паяльником. Варто на руках мати браслет заземлення і антистатичний на столі.

Наживлюємо легенько стрілки і положенні проти годинникової стрілки, і прокручуємо на місце. Перевіряємо, є результат – горить лампочка задніх проти туманок. Но стрілка обертів нижче нуля.

Заходимо в режим тесту “Gauge sweep”, проходить перекалібрування. Підтягуємо стрілки обертів і швидкості на нуль, при остаточному виставленні, затискаємо до кінця.

Складаємо все і насолоджуємося результатом.

CPU SPC5645S (e200z4d) Flash FL256SAVF

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.