Досліджуємо LIN шину, міняємо селектор світла

Дослідимо як працює вимикач GJ5T-13A024-AA.

Про аналогічний вимикач я вже писав, як активувати скандинавське світлою на перемикачі без 4 положення авто світла.

Розберемо: процесор NEC D78F0500A (μPD78F0500), LIN драйвер ATA6625C.

Плата є універсальною (функціонал кнопок задається прошивкою процесора), контакти під регулятор кута фар не покриті графітом.

Підключимо на столі блок. В режимі очікування споживання 0,2 мА. Після пробудження 5,6 мА. Увага! Роль контактів C205 відрізняється від Куги!

При натисканні кнопок чи крутилки окрім передніх туманок модуль будиться, і садить LIN шину до нуля. Інших команд не передає. Модуль на шині є Slave із PID 0x11.

Підключимо у авто.

Видно команду читання даних яку відправляє BdyCM а також відповідь модуля – дивитися на рівень нуля на осцилограмі.

Після пробудження шини протягом 8 секунд BdyCM опитує усі підключені пристрої. Беремо TJA1020 і читаємо LIN шину.

Швидкість 9600 (не 10417).

Як бачимо, простіше замінити селектор на правильний, ніж робити проксі шини: 10139792 F1ET-13A024-AB SW: 04 HW: 08.

Кнопки відкриття багажника немає.

Плата аналогічна, відрізняється тільки прошивка процесора, який не передбачає її зчитування.

Свій селектор на 4 кнопки продаємо.

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.