Ford Escape

Бортжурнал по авто купленого в США чи Канаді. Рестайлінг.

Після отримання авто варто провести заміну:

  • заміна масла двигуна
  • заміна фільтра масла двигуна
  • заміна повітряного фільтра двигуна (Filtron AK372/1)
  • заміна фільтра салона 1709013
  • опціонально: заміна гальмівної рідини
  • опціонально: заміна антифризі
  • опціонально: заміна масла автоматичної коробки (враховувати вік і пробіг)

Номери передні

В деякий регіонах США і Канади не потрібно переднього номера, тому авто може прийти із чистим бамбером. Для рестайлінгу потрібно подіум GV44-17A385-A 2056938 для європейського формату (520×112 мм) номера. Або замовити виготовлення дубліката під американський формат (від 400 грн за номер) якшо є подіум під 300×150 мм.

“Говоримо із жабкою” і купляємо пластиковий подіум. У дилера чи на exist за цей кусок пластику 90$. У телеграм групі інколи проскакують цікаві ціни за нову оригінальну рамку (30$).

Подіум кріпиться на пластикові заклепки. Купив на автобазарі заклепку із діаметром 6 мм.

 

В каталозі W704342-S300 License Plate Bracket Rivet – Ford. Можливо підійде і 1126514 6.3 X 11.0MM.

В отвір входить ідеально.

Якраз під посадочні місця.

Діаметр витяжної частини 3.5 мм.

Номер поставимо на алюмінієву заклепку, і з іншої сторони підсилимо металевою прокладкою. Щоб не відпала при монтажу садимо на термоклей.

Прокладки, які були під рукою.

Прикладаємо подіум, і сверлимо отвори 6 мм сверлом для металу.

Втискаємо пластикові заклепки.

Оскільки діаметр витяжної частини менший, ніж у заклепки 4,8 мм (DIN 7337) розсверлюємо сверлом 3,5 мм. Заклепочний ключ Topex.

Витяжну частину зірвало в рівень послабленням.

Додатково проклеїв знак двостороннім спіненим скотчем HPX Double Coated Tape 12mmX2m (8711347125005).

Знак закріпив заклепкою 3.2 мм посилену прокладкою.

Дотянув одним пальцем до максимуму і кусачками відкусив витяжну частину щоб не зірвати пластик. Результат:

Кріплення заднього номера

Отвори і кріплення йде під американський стандарт номера (300х150 мм). Можна зробити і такого формату, оскільки вони внесені у стандарт ДСТУ 3650:2012.

Можна купити подум 2041227, який теж кріпиться на 2 гвинти. В два нижні отвори заходить пластикові кліпси. Но ціна 45 євро

Квадратний отвір розміром 9,82 мм.

Кріплення винтове у 2 точках. Ширина квадрату кріплення 9,36 мм.

Якщо прикріпити рамку і знак то від вібрацій бруківки і закриття багажника лепестки кріплення розбиваються.

Йдемо на автобазар і купляємо розпірні тримачі 9,8 мм. Вставляємо.

Рамку і знак кріпитимемо у 4 точках, тому робимо 2 перехідні пластини з полоси (смуги) алюмінієвої 15*2 мм довжиною 140 мм.

Далі до них кріпимо рамку номерного знака.

На drive2 попадався такий варіант перехідника. В продажу не найшов, хіба самому гнути.

Ключ випадайка

Оригінальні ключі йдуть не розкладні, тому замовив на Алі розкладний ключ. Вага оригінального ключа 27 грам, розкладного 51 грам. Частота 315 МГц, чіп імобілайзера 4D63 80bit. Лезо HU101.

Дистанційне керування на 4 кнопки.

Якість лиття пласмаси майже ідеальна.

Логотипи Ford.

Викидний механізм. Раніше оригінальні викидні ключі мали часті поломки викидного механізму.

Бокова частина, на оригіналі тут нанесена технічна інформація.

В пакеті ключ йде із логотипом виробника.

Під ним гвинт, пробував розібрати но зібраний якісно. Скоріш за все для заміни батареї.

В комплекті йшла наклейка FORD, яка ідеально стала на посадочне місце.

Дані оригінального ключа FCC ID: OUCD6000022, IC: 850K-D600022, 6U5T-191316-AD, S38KB. Основний контролер TMS37136, посилка у Shark code у модуляції Amplitude Shift Key (ASK). Виробник OMRON.

Конструкція гарно захищає від зовнішнього впливу.

Що далі:

  • прописати брелок центрального замка – провертаємо ключ швидко 8 раз з положення OFF – I – II (RUN) і тиснемо раз будь яку кнопку на всіх пультах, в динаміку пролунає пік після успішного збереження пульта;
  • нарізати кодову комбінацію;
  • прописати імобілайзер.

При дослідженні кодової комбінації виявлено невідповідність роботи: оригінальний ключ передає 4 однакові посилки, китайський 3 посилки, з них 2 і 3 однаковий, но інший від першої.

Про 4 посилки є у FCC ID документації:

Додаткові світловідбивачі

Двері багажника при відкритому положенні не мають світловідбивачів, тому купив додаткові на Алі. Обезжируємо ізопропиловим спиртом і клеємо при температурі >8 градусів.

Світло вертає наклейка добре.

Бокова наклейка.

Місця поклейки. Варто брати 8 штук і наклеїти на двері.

Зміни у електронні блоки

Після покупки варто:

  • перевірити кількість ключів, видалити зайві (має бути два різних ключа).
  • оновити прошивку силового блоку
  • внести зміни у блоки:

активувати европейську сітку FM: блок АСМ 727-04-01 Tuner Region value – Europe; блок APIM 7D0-01-01 2=non RDS Market (NA), 3=RDS Market (EUR, APA, SA). RDS дані станції або частота відображатимуться на головному екрані.

Якщо цього не зробити, то парні станції наприклад 100,8 не можна увімкнути.

активувати відображення клімату на сенсорні панелі Sync 3:

Майже всі кнопки клімату продубльовані на екрані. Підігрів сидінь при конфігуруванні виводить на головний екран.

Вимкнути супутникове радіо Sirius (UCDS DE00 SDARS) В ACM Internal SDARC – 0 – не актуально для нашого континенту. Зникне з переку source.

APIM працює на базі ОС QNX.

Резинові коврики

Взяв польські коврики FroGum 402164 (5902643402164). Дехто бере коврики EVA або AVTO-Gumm (Україна, резинові).

Йдуть із легким запахом ванілі.

Оригінальні войлочні коврики. На зиму і мокру погоду не дуже ок, оскільки затримуватимуть багато вологи.

Стали гарно, прийняли форму. По площі більші.

На центральну торпеду немає килимка від фрогуму, пропонували від іншого виробника. Вирішив не брати.

Водія без підп’ятника, зафіксувався кліпсами ідеально.

Заодно проклеїв пороги, Car Door Protector Stickers Strip, брав 50 мм ширину. Не беріть 3 метри, не вистарчить проклеїти боковини.

Тримач вогнегасника

Спарава під запобіжниками задньої частини є виїмка, в яку гарно поміщається 2 літровий порошковий вогнегасник ВП-2(3) (в авто по правилах повинно бути не менше 2 літрів).

Знизу додав прокладку із спіненого поліетилену, її підрізав під куом, оскільки ніша скошена. Закріплено за скобу біля дверей багажника, діаметер скоби 6 мм.

Друга скоба в районі задніх правих дверей. Відстань між скобами 72 см.

Перелік потрібних елементів у галантереї:

  1. Стрічка ремінна стропа (тасьма сумкова) 30 мм чорна – 1,5 метрів.
  2. Пряжка перетяжка 30 мм – 2 шт
  3. Пряжка фастекс 30 мм – 1 шт.
  4. Нитка чорна нейлонова – 1 метр.

Аптечка

По правилах має бути обовязково.

Купуємо у автопартнері і доукомплектовуємо потрібними ліками.

В Ашані продається футляр за 75 грн, ціна не відповідає якості.

Зняття світильника стелі

Для встановлення блока живлення відеореєстратора.

По боках кнопки відкриття холдера окулярів є 2 прямокутні отвори, у який засовуємо тонку проволку. Цим відгинаємо защіпку і тянемо до низу.

Знятя передня частина.

Щоб зняти основу легко відводимо 2 вушка по центру з двох сторін.

Я підсовував пластикову картку, і все легко відходило.

Внутрішня частина.

DC-DC заживив від не постійного плюса, зникає десь через 10 хв після блокування дверей.

Кінцевий результат. Всередині купа місця для розміщення наприклад рації.

Можливо правильніше спустити окремий кабель для заживлення відеоресєтратора від запобіжників блоку BdyCM. Розгалужувач запобіжника підходить Mini.

Колеса

Наклейки литого диска 60 мм. Можна найти на OLX.

Виявив що по центру пластикова заглушка, діаметр самої наклейки 56,8 мм. Довелося підрізати.

Стало досить чітко, обезжирив ізопропиловим спиртом, розрівняв щоб рівномірно приклеїлися.

Із відстані дивиться як оригінальні наклейки, як і по логотипу так і по кольору.

Активація датчиків TPMS. Куплено EL-50449. Батарейка крона 9V (варто випихати, бо сідає). Огляд.

Активовуємо через FORScan у блоці BdyCM режим навчання датчиків, і прикладаємо по годинниковій стрілці починаючи з переднього лівого колеса активатор, після прописування пікає клаксон.

В моніторингу можна переглянути ідентифікатори датчиків:

TPM_S_ID_LF - 828691111
TPM_S_ID_LRO - 828672222
TPM_S_ID_RF - 828693333
TPM_S_ID_RRO - 828674444

Кодовий замок (“домофон”)

На дверах водія дуже корисна річ кодовий замок. Наприклад ключ від авто можна сховати у авто (наприклад на пляжі). Або щось взяти з авто, а ключ в квартирі.

Складається із 5 кнопок. Доторкаємося до сенсорної панелі, загоряється підсвітка кнопок. Набираємо 5 значний код (заводський код або один з 2 користувацьких). Після набирання коду відкриваються двері водія (якщо налаштовано подвійне натискання, тоді шоб відкрити усі двері тиснемо 3-4), або усі двері. Якщо потрібно відкрити багажник тиснемо після коду 5-6 (в мене чогось не працює, перевірити може треба всі двері відкрити). Щоб закрити авто тиснемо одночасно 7-8 і 9-0 (зручно натискати одним великим пальцем).

Де знайти заводський код (УВАГА код не можливо змінити): 1 спосіб: на наклейці блока BdyCM. 2 спосіб. Засовуємо 1 ключ, включаємо запалення, вимикаємо, виймаємо 1 ключ, вставляємо 2 ключ, включаємо запалення, і на моніторі відображається код ключа.

Для внесення коду користувача тиснемо 1-2 і вводимо користувацький код.

Інше

Android Auto armeabi-v7a

com.google.android.projection.gearhead

FordPass

com.ford.fordpass

Чогось випало магнітне кріплення стелі, яке розміщене ззаду.

Коментарі