Робимо дублікат автоключа

Ціна оригінальних ключів у дилера трохи космос, но на допомогу приходять китайські друзі. Про плюси і мінуси китаю в статті.

Оригінальні ключі йдуть не розкладні, тому замовив на Алі розкладний ключ. Вага оригінального ключа 27 грам, розкладного 51 грам. Частота 315 МГц, чіп імобілайзера 4D63 80bit. Лезо HU101 (товщина 2,98мм, ширина 5,48мм) 10 пінів, по 5 комбінацій.

Дистанційне керування на 4 кнопки. Є ще на 5 із кнопкою автозапуску.

Якість лиття пласмаси майже ідеальна.

Логотипи Ford.

Викидний механізм. Раніше оригінальні викидні ключі мали часті поломки викидного механізму.

Бокова частина, на оригіналі тут нанесена технічна інформація.

В пакеті ключ йде із логотипом виробника.

Під ним гвинт, пробував розібрати но зібраний якісно. Скоріш за все для заміни батареї.

В комплекті йшла наклейка FORD, яка ідеально стала на посадочне місце.

Дані оригінального ключа FCC ID: OUCD6000022, IC: 850K-D600022, 6U5T-191316-AD, S38KB. Основний контролер TMS37136, посилка у Shark code у модуляції Amplitude Shift Key (ASK). Виробник OMRON. Батарейка CR2032.

Конструкція гарно захищає від зовнішнього впливу.

Що далі:

  • прописати брелок центрального замка – провертаємо ключ швидко 8 раз (у старіших авто 4 рази) з положення OFF – I – II (RUN) і тиснемо раз будь яку кнопку на всіх пультах, в динаміку пролунає пік після успішного збереження пульта;
  • нарізати кодову комбінацію;
  • прописати імобілайзер.

При дослідженні кодової комбінації виявлено невідповідність роботи: оригінальний ключ передає 4 однакові посилки, китайський 3 посилки, з них 2 і 3 однаковий, но інший від першої.

Про 4 посилки є у FCC ID документації:

Нарізав ключ у майстерні (Львів, Нукова, 29а, 2 поверх). Копір ЧПУ Condor XC-Mini Plus. Фреза 2.5мм.

Відео як нарізає ЧПУ SEC-E9 ключ.

Було 2 прописаних ключі, вставив по інструкції 3, на пару секунд засвітилося “No key found”, і зникло. В блок BdyCM записало помилку B10D7.

Код: B10D7 - Ключ PATS

Додаткова ознака несправності:
- Не запрограммирован

Статус: 
- "Дозрівання" DTC - на момент запиту прояв несправності нестабільний
- Індикаторна лампа несправності виключена для цього DTC
- Перевірку не завершено

Модуль: Модуль управления кузовом

"Заморожений" кадр :
-REALTIME: 85187832 с - Общее время нахождения ECU в активном состоянии
-DIST_TOT_VEH: 12345.0 Км - Общий пробег автомобиля
-MOD_SUP_V: 11.50 В - Напряжение питания модуля
-IN-CAR_TEMP: 70 °C - Температура с салоне автомобиля
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Режим питания - Коэффициент качества
-PWR_MODE_KEY: Accessory - Режим питания - Состояние ключа

Якщо в наявності 1 ключ, то на дорестайлі можна прописати додатковий ключ, або стерти всі існуючі і дописати наявні (2 різні) в PATS через FORscan, на рестайлі через офіційного дилера. Або зклонувати існуючий (в PATS лишається 1 робочий і 1 загублений), новий це клон існуючого. Для 40 бітних офлайн вираховується програмою моментально, для 80 бітних записується запит-відповідь, і шлеться в інтернет, де визначається закритий ключ, який записується на балванку (метод не дає 100% результату). І імобілайзер бачить чіпи у 2 різних ключах як один чіп.

В MyKey Info показує 3 ключа.

З недоліків: наприклад для відкриття багажника потрібно натискати декілька раз, подвійне натискання не завжди спрацювує. Також за певний час трохи розхиталося лезо:

Коментарі