Замінюємо задні катафоти на проти туманки

Для проходження сертифікації і техогляду потрібно щоб авто було укомплектовано задніми протитуманними вогнями.

Із заводу катафоти (Reflector): CJ54-17E847-AA лівий, CJ54-17A849-AA правий.

Пошукаємо Rear Bumper Fog Light, знайшов і купив на Aliexpress за $28 пара. На плафон нанесено маркування E4. Оригінальні CN15-15K273-A і CN15-15K272-A.

Патрон і лампа 21W. Можливо термопласт.

Конектор оригінальний 736 4107 029 00 мама: C436 (лівий, CLS(BN-GN)), C437 (правий, CLS37 (WH-BU)). Купуємо на Aliexpress за 3$. Одна лампа 21 ват, при 12в 2а, 15в 3а. Кабель 1 мм2 на кожну.

Контакти замалі для такого перерізу кабелю.

Проводка 14014 до BdyCM C2280B: 10 – лівий, 11 – правий – американський BdyCM не дає живлення. Дякуючи фото BdyCM від cus-co виглядає що не запаяний 14 виводний компонент.

Відсутній мосфет і резистори.

Задні протитуманки мають включатися окремо від передніх, вимикатися після вимкнення двигуна.

Додаємо реле 5M5T-14B192-AA на 20А (-CA = 40A, -EA = 70A) у задній блок запобіжників на місце R4, керуємо мінусом, сюди заводимо проводку від ламп. Прокладаємо до перемикача світла 1 жильний 0,35 – 0,5 мм2 кабель.

Реле і лампи захищаємо запобіжником на 10А на місце F36. Заживляємо від реле аксесуарів (включені коли активовано запалення).

Тримачі запобіжників із під капотного блоку завеликі, і не підходять.

Завалялися такі клеми, гарно стало на місце.

Мінус на лампи взяв із точки маси G400.

Доклав дроти через гофру:

Тестуємо, є світло.

Споживання 2 ламп 4А (50Вт).

Проводка заднього бампера GJ5T-15K868-R59CL NFA, крім 4 парктроніків містить 4 контактний роз’єм трейлера (4-Pin Trailer Harness).

Вирішив завести на роз’єм C432 Molex 12: 1, 2, 5, 6, 7, 8 використані під парктроніки. Для роз’єму трейлера використовується 3, 4, 9, 10 контакти.

Перероблюємо проводку, права лампа.

Ліва лампа.

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.