Перевірка BCM – роз’єм бачка омивача скла

Болячка Ford: при забитті форсунок або замерзанні зимою гідротрас, омивач може просочитися між ізоляцією дроту і жилою до BCM, тим самим окисливши його, і може вивести його з ладу.

Це описано у бюлетені №16-1026 від 2 травня 2016 року.

Для перевірки знімаємо кабель мінуса з масси (врахуйте що зіб’ється час/дата годинника, налаштування відривання замка, адаптація двигуна під водія).

УВАГА: при знятті плюсової клеми збиваються налаштування модуля калібровок BMS.

Вигляд на BCM при знятому бачку.

Щоб роз’єднати конектор пальцями підтискуємо фіскатор каретки з двох сторін, і тянемо каретку. Конектор виходить із роз’єма.

Оглядаємо розєм на наявність зелених підтьоків.

І сам роз’єм на блоку.

Залишилося перевірити роз’єм насоса омивача, але для цього потрібно знімати фару.

Оскільки перегоріла лампа ближнього світла, вирішив зразу перевірити роз’єм бачка.

Найменш затратний спосіб для страхування це розрив дроту гермо проходом:

UPD1: у омивачі скла -20°C яку продають у Ашані під ТМ “Кожен день” (4824027005987, 4823090105099, виробник ТзОВ “Черкаський завод автохімії”) склад: водно-спиртовий розчин, ПАР, ароматизатор, барвник.

При запиті виявилася основа моноетаноламін. Смердить сильно. Аналогічно на окко. Варто використовувати на базі класичних списртів або робити самому.

Коментарі