Перевірка BCM – роз’єм бачка омивача скла

Нова болячка Ford: при забитті форсунок або замерзанні зимою гідротрас, омивач може просочитися між ізоляцією дроту і жилою до BCM, тим самим окисливши його, і може вивести його з ладу.

Це описано у бюлетені №16-1026 від 2 травня 2016 року.

Для перевірки знімаємо плюсову клему акумулятора (врахуйте що зіб’ється час/дата годинника, налаштування відривання замка, налаштування двигуна під водія).

Вигляд на BCM при знятому бачку.

Щоб роз’єднати конектор пальцями підтискуємо фіскатор каретки з двох сторін, і тянемо каретку. Конектор виходить із роз’єма.

Оглядаємо розєм на наявність зелених підтьоків.

І сам роз’єм на блоку.

Залишилося перевірити роз’єм насоса омивача, але для цього потрібно знімати фару.

Оскільки перегоріла лампа ближнього світла, вирішив зразу перевірити роз’єм бачка.

Найменш затратний спосіб для страхування це розрив дроту гермо проходом:

Коментарі