Блок телеметрії TCU – Ford

В сучасні автомобілі автовиробники закладають модулі комунікації, які дозволяють збирати телеметричні дані з авто і отримувати додаткові переваги споживачам.

Розгялнемо модуль від Ford, який передає дані у компанію, і надає додаткові переваги власникам через FordPass. Розміщенний на пінопласті багажника. Містить 4G LTE модуль і WiFi hotspot.

Інформація з наклейки:

Part No: JL3T-14G087-CH
Model No: AF3UDW1150400
IMEI: 35875007******X
Serial No: U85R***J
Contains IC: 2807E-FANW
Contains FCC ID: LHJ-FANW
Cert Model: TCU-B2

З підключень: роз’єм бортової мережі і 2 FACRA роз’єми антени 4G.

На розємі: 01 – +12V, 13 – GND, 08 – CAN MS-H(+), 16 – CAN MS-L(-).

Якщо відключити модуль, то при заходженні в APIM в налаштування хотспоту відобразиться повідомлення:

Блок записав наступні DCS:

Код: U0100:00-0A - Втрата зв'язку з ECM/PCM A
Код: U0140:00-0A - Втрата зв'язку з модулем керування кузовом
Код: U0253:00-08 - Втрата зв'язку з модулем інтерфейсу додаткового протоколу

Всередині: модулі DC-DC, обв’зяка основного процесора, і модуль 4G з інтегрованим WiFi (mac 05:54:af:00:00:00, ip 192.168.100.1).

Містить SIM Chip, в якому зберігаються дані провайдера AT&T.

Модуль зв’язку від Continental Automotive Systems, Inc. Module with Multi-Band LTE (FDD: 17, 4, 2, 5), WCDMA (II, V), 2.4(bgn)/5(an) GHz WLAN FANW. TAC 35875007.

У FCC документах находимо інформацію: має USB, 4 wire UART, 2 wire UART, Audio: PCM ACC_POWER_ON pin, BOOT_OT status pin, MSG indicator pin, JTAG.

На зворотній стороні основний процесор NXP SPC5605BVLQ6. Справа PCB антена WiFi хотспота.

Трансівер CAN шини TJA1043T.

На території США і Канади AT&T надає безкоштовно 3 Гб трафіку для куплених авто.

За допомогою FordPass (Google Play) власник може: отримати рівень пального, поточний пробіг, стан зношеності оливи, поточну позицію авто, віддалено запустити двигун.

Вирішив запустити модуль на столі, но мовчить і в глибокому сні.

На авто запустив FORScan і вичитав параметри із TCU модуля:

CELL_SIGNAL 0 Cell Phone Signal Strength
Country Identity_TCU 0 Обозначение страны
b Зажигание Состояние ключа зажигания
Network Identity_TCU 0 Обозначение сети
SELTESTDTC 0 Коды диагностики неисправностей
TCU_AUTHSTATE Дождитесь авторизации Состояние авторизации блока управления телематической системой
TCU_STATE Operational Состояние модуля
VPWR_TCU 14.80 В Напряжение питания модуля

Дані As-Buld:

;Block 1
754G1G1B14200000050
754G1G2005E
;Block 2
754G2G103E041
;Block 3
754G3G17D7D7D7D7DD0
754G3G27D7D7C7C7CCE
754G3G37C7C7C7C7CCD
754G3G47C7C7C7C7CCE
754G3G57C7D7D7C7CD1
754G3G6001E7D7D7DF9
754G3G77D7D7D7D7DD6
754G3G87D7C7D7C7CD4
754G3G97C7C7C7C7CD3
754G3GA7C7C1E84
;Block 4
754G4G17C7C7C7C7CCC
754G4G27C7C7C7C7CCD
754G4G37C7C7C7C7CCE
754G4G47C7C7C7C7CCF
754G4G57C7C7C7C7CD0
754G4G67C7C7C7C7DD2
754G4G77D7D7D7D7DD7
754G4G87DE4
;Block 5
754G6G1000000780FE9
754G6G20277DC

Як бачимо модуль не зареєстрований у мережі. Що можна зробити щоб мати можливість отримувати телеметрію:

  1. Купити європейський блок з розборки, можливо TCU-E2 JX7T-14G229-DL, TCU-E1 JX7T-14G229-DH.
  2. Почекати доки в Україні запустять один з LTE в band 17, 4, 2, 5. В Україні частотні діапазони: 3 (1800 – Kyivstar, Vofafone, Life), 7 (2600 – Kyivstar, Vofafone, Life), 8 (900 – Kyivstar, Vofafone). Тому модуль не може авторизуватися в мережі.
  3. Академічний інтерес: витягнути SIM чіп і попробувати вставити в телефон.
  4. Академічний інтерес: підключитися до PCB сервісного роз’єму і попробувати підключитися напряму до 4G модуля – можливо є детальніша інформація про статуси.
  5. Академічний інтерес: підсунути модулю SIM карту, ToxaLinc на ffclub пробував, не вийшло. Або довгі кабелі до холдера, або lock по оператору.
Коментарі