Блок телеметрії TCU – Ford

В сучасні автомобілі виробники закладають модулі комунікації, які дозволяють збирати телеметричні дані з авто виробником і надавати додаткові переваги водіям.

Розглянемо модуль від Ford, який надає додаткові переваги власникам через FordPass. Розміщенний на пінопласті багажника. Містить 4G LTE модуль і WiFi hotspot.

Інформація з наклейки:

Part No: JL3T-14G087-CH
Model No: AF3UDW1150400
IMEI: 35875007******X
Serial No: U85R***J
Contains IC: 2807E-FANW
Contains FCC ID: LHJ-FANW
Cert Model: TCU-B2

З підключень: роз’єм бортової мережі і 2 FACRA роз’єми антени 4G.

На розємі J1: 01 – +12V, 13 – GND, 08 – I-CAN H(+), 16 – I-CAN L(-). Мережа I CAN може називатися HS3-CAN. UPD. З документа AX2JE5030 на J2 11(TX), 12(RX) виведений дебаг порт.

Якщо відключити модуль, то при заходженні в APIM в налаштування хотспоту відобразиться повідомлення:

Блок APIM записав наступні DCS:

Код: U0100:00-0A - Втрата зв'язку з ECM/PCM A
Код: U0140:00-0A - Втрата зв'язку з модулем керування кузовом
Код: U0253:00-08 - Втрата зв'язку з модулем інтерфейсу додаткового протоколу

При відключеному модулі DSP модуль записує помилку U0198.

Всередині: модулі DC-DC, обв’зяка основного процесора, і модуль 4G з інтегрованим WiFi (mac 05:54:af:00:00:00, ip 192.168.100.1).

Містить SIM Chip, в якому зберігаються дані провайдера AT&T.

Модуль зв’язку від Continental Automotive Systems, Inc. Module with Multi-Band LTE (FDD: 17, 4, 2, 5), WCDMA (II, V), 2.4(bgn)/5(an) GHz WLAN FANW. TAC 35875007.

У FCC документах находимо інформацію: має USB, 4 wire UART, 2 wire UART, Audio: PCM ACC_POWER_ON pin, BOOT_OT status pin, MSG indicator pin, JTAG.

На зворотній стороні основний процесор NXP SPC5605BVLQ6. Справа PCB антена WiFi хотспота.

Трансівер CAN шини TJA1043T.

На території США і Канади AT&T надає безкоштовно 3 Гб трафіку для куплених авто.

За допомогою FordPass (Google Play) власник може: отримати рівень пального, поточний пробіг, стан зношеності оливи, поточну позицію авто, віддалено запустити двигун.

Вирішив запустити модуль на столі, но мовчить і в глибокому сні.

Шина робоча:

На авто запустив FORScan і вичитав параметри із TCU модуля:

CELL_SIGNAL 0 Cell Phone Signal Strength
Country Identity_TCU 0 Обозначение страны
b Зажигание Состояние ключа зажигания
Network Identity_TCU 0 Обозначение сети
SELTESTDTC 0 Коды диагностики неисправностей
TCU_AUTHSTATE Дождитесь авторизации Состояние авторизации блока управления телематической системой
TCU_STATE Operational Состояние модуля
VPWR_TCU 14.80 В Напряжение питания модуля

Дані As-Buld:

;Block 1
754G1G1B14200000050
754G1G2005E
;Block 2
754G2G103E041
;Block 3
754G3G17D7D7D7D7DD0
754G3G27D7D7C7C7CCE
754G3G37C7C7C7C7CCD
754G3G47C7C7C7C7CCE
754G3G57C7D7D7C7CD1
754G3G6001E7D7D7DF9
754G3G77D7D7D7D7DD6
754G3G87D7C7D7C7CD4
754G3G97C7C7C7C7CD3
754G3GA7C7C1E84
;Block 4
754G4G17C7C7C7C7CCC
754G4G27C7C7C7C7CCD
754G4G37C7C7C7C7CCE
754G4G47C7C7C7C7CCF
754G4G57C7C7C7C7CD0
754G4G67C7C7C7C7DD2
754G4G77D7D7D7D7DD7
754G4G87DE4
;Block 5
754G6G1000000780FE9
754G6G20277DC

Як бачимо модуль не зареєстрований у мережі. Що можна зробити щоб мати можливість отримувати телеметрію:

  1. Купити європейський блок з розборки, можливо TCU-E2 JX7T-14G229-DJ (754-01-01 B148, JX7T-14G141-AA.VBF, JL3T-14G139-CR.VBF, JL3T-14G144-CR.VBF) JX7T-14G229-DL, TCU-E1 JX7T-14G229-DH. Є підтвердження роботи  JE-5031 FCCID: AX2JE5030 IC: 419C-JE5030 FA1T-14G087-DJ. Можливо підійде KT1T-14G087-EK.
  2. Почекати доки в Україні запустять один з LTE в band 17, 4, 2, 5. В Україні частотні діапазони: 3 (1800 – Kyivstar, Vofafone, Life), 7 (2600 – Kyivstar, Vofafone, Life), 8 (900 – Kyivstar, Vofafone). Тому модуль не може авторизуватися в мережі.
  3. Академічний інтерес: витягнути SIM чіп і попробувати вставити в телефон.
  4. Академічний інтерес: підключитися до PCB сервісного роз’єму і попробувати підключитися напряму до 4G модуля – можливо є детальніша інформація про статуси.
  5. Академічний інтерес: підсунути модулю SIM карту, ToxaLinc на ffclub пробував, не вийшло. Або довгі кабелі до холдера, або lock по оператору.
Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.