Заміна розширювального бачка

Під капотом помічено підтікання антифризу на опору двигуна із розширювального бачка. На фото новий бачок. Заміна на офіційному сервісі на Липинського.

Тут якраз видно залишки від протікання і розливу після заміни бачка. Треба помити, хоча подушці від неї нічого не буде, але не гарно виглядає. Доречі в подушка двигуна масляного типу.

По процедурі відттягуємо антифриз великим шприцем по максимуму. Далі знімаємо патрубки. Може знадобитися лубрикант.

Далі знімаємо бачок із кріплення, і плоскогубцями розтискуємо основний патрубок.

Вид збоку.

FINIS код бачка 1 717 053. Можна купити на exist.ua, або замовити у дилера Велет Авто. Вартість із заміною вийшла дешевша, ніж через сайт + доставка (дисконтна програма + політика зменшення ціни). Рекомендую офіціний сервіс. За 2 бізнес дні було замінено бачок.

Антифриз залишили оригінальним, трохи треба буде долити дистильованої води. FINIS антифризу 1 336 797.

Зверху старий бачок виглядав ніби нормально, проглядалося пару тріщин у пластику.

Зато знизу багато тріщин, от основна тріщина:

По маркуванні старий бачок, дата виробництва травень 2013 року.

Ford Motor Company
8V61-8K218 A E
8V61-8K218 D E
AV41-8K218 D A
D2L4A
> PP <

Чому таке стається: бачок виконаний із полипропілену (PP), за невеликий проміжок часу, особливо зимою, розігрівається із -20 до +95 градусів. Також при температурі від -15 до -5 є досить крихким, контур є герметичним, і бачок при теплому двигуні перебуває під тиском. Тому пластик з часом деградує і тріскає.

UPD: фордоводи рекомендують замінити ще кришку старого зразка 1301104 (LR000243) на 5193938. Думаю.

UPD1: замінено патрубки системи охолодження.

Коментарі