Модернізація системи охолодження Ecoboost Ford

Багато власників двигунів Ecooboost 0.99L (1.0L) стикалися з заводським дефектом: трісканням трубки системи охолодження, що призводило до осушення системи, перегріву двигуна і навіть його поломки. Спочатку в місці тріскання появляються малі краплі охолоджувальної рідини, а потім тріскає. Ось так…

До 2014 року двигуни йшли з шлангом із помпи відпрацьований газів, який йшов до верхнього дренажного отвору, і по дорозі через трійник приходила 5 мм трубка з турбіни яка закріплена до корпусу. Від вібрацій і близькості циліндів, трубка тріскала. Сама тонка трубка не продається, тільки в комплекті зі товстішою і трійником. Finis 1829702 за 58$ на exist.ua, на офіційному сервісі сказали ціну у 2500 грн. Патрубок вже міняли по гарантії. І зрову тріснув.

У рестайлінгу система була модернізована, середня трубка заходить у трійник на товстій трубі. Тому ідемо в інтернет магазин і закупляємося для модернізації (список кодів нижче). Дилер такої модернізації не хоче робити. І чекаємо. Модернізація на 39$ дорожче стандартної заміни, тому варто зробити.

Як тимчасове рішення, доки замовлення їде, купив 5 мм шланг Fagumit без посилення для топлива, бензину і маслапосиленням не було в магазині), оскільки мінімальний діаметр шлангів для систем охолодження від 6,3 мм. Також проходив по параметру температури -30°C до +100°C і тиску 2 бар (кришка стравлює 1,5 бар).

В машині варто мати армований скотч і стяжки). На фото місце протікання локалізоване скотчем). І бачок не пустий, що радує.

На трійник натянув трубку і зафіксував винтовим хомутом (це тимчасове рішення, в таких ситемах використовуються самопіджимні хомути).

Біля виходу із турбіни просто зрізав стару трубку і натягнув поверх теж зафіксувавши хомутом.

Трубку до корпусу зафіксував стяжками.

Замовлення приїхало, і починаємо заміну.

  1. Великий шланг 2122838 (старий код 1927611) 70$
  2. Тонку трубку 1855418 за 27$
  3. Антифриз Ford SUPER PLUS Premium (Havoline XLC) 1 літр 1931955 за 7,5$. Опціональоно. Якщо пролється трохи антифризу, недостачу можна долити дистильованою водою.
  4. Кришку розширювального бачка 5193938 за 12$ (стара кришка 1301104 або LR000243). Опціонально.

Кришку не обов’язково міняти, може заклинювати, і не спускати надлишковий тиск. Зліва стара кришка, справа модернізована.

На холодному двигуні спускаємо по максимуму рідину охолодження. Відкручуємо кришку, трубку від турбіни зрізаємо із трійника, і спускаємо нижче у 2 літрову пляшку. Ефектом сполучених судин більшість  рідини витікає. Розжимаємо самопіджимні хомути, виймаємо патрубки. При роз’єднанні основного патрубка від двигуна підставляємо лійку, буде витікати антифриз. І протягуємо нові шланги. Обережно: антифриз токсичний, роботи варто робити в рукавичках. Також не вдихаємо випари.

Нова тонка трубка.

Із самопіджимними хомутами варто бути обережним, щоб не зіскочили і не травмували (не використовувати плоскогубці!). Для них є спеціальні зйомники.

Після монтажу повільно заливаємо антифриз, щоб вийшли бульки до позначки max. Запускаємо двигун пару раз на пару хвилин щоб вийшли повітряні пробки. Доливаємо антифриз. Те що вилилося доливаємо з купленого антифризу (при заміні повністю розводиться до 1:1, при заміні розширювального бачка я доливав дистильовану воду, тому не розбавляв). Потім легко їдемо навколо будинку, включаємо пічку на максимум, щоб включилася циркуляція зовнішнього кола (тут є 3 кола циркуляції). Так ми виженемо повітря із трубопроводів. Потім після охолодження відкручуємо кришку, і доливаємо антифриз якщо потрібно. Також контролюємо реальну температуру двигуна через сервісне меню панелі приладів.

Висновок: через погоню за екологічністю, а також малим споживанням доводиться використовувати велику кількість деталей, що може призвести до інженерних прорахунків. Даний тип двигунів має свої дитячі хвороби, і якщо за ним доглядати, то він буде вдячний.

PS: розширювальний бачок 1717053 вже міняли.

UPD1: відео від Валерій Калита, видно як при нагріві із трубки через малий отвір підтікає антифриз.

Коментарі