Реконструкція ЗИФ-1В

Привіз велосипед ЗИФ-1В післявоєнних років, орієнтовно 50-х. На ньому їздив дідусь, тато і я.

Конструктор.

Чим цей велосипед відрізняється від класичних Україн:

Кріплення заднього колеса, пряме:

Кріплення гальм (було тріснуте, заварене):

Заднє перо знімається:

Оригінальна зірочка 48 зубців, знос шалений, але на оригінальному зношеному ланцюгу ще їхала:

Терерішній метал мякий, текучий:

Передня і задні втулки були із спринцівкою під змаску.

Тиснення заводу виробника:

У задній втулці задня зірочка прикручувалася гайкою, так і не зміг відкрутити.

Натяжка ланцюга виставлялася 2 тягами, які відтягували задню вісь до заду, оскільки в експлуатації виявилися поганими, закручував сильніше заднє колесо. Залишився тільки один.

Бажник був зігнитий, оригінальні ободи теж.

На рамі була тріщина. Заварив на https://elements-team.com/ аргоном.

Купив на Торпедо ланцюг retez Velo ISO081-1 12,7×3.3 1/2″x1/8″, оригінал. Вага 348 г. 112 “зубів”. Були “копія” в такій самій упаковці. І китай.

Камера, 28×1.75-1.95, 45 грн, на камері маркування 28×1.95, захист камери від спиць.

Купив шатун вироблено в СССР у Харкові:

Старий шатун із зіркою на 48 зубів і відстанню 175 мм між осями.

Порівняння:

Знос стальних зубів:

По педалях на базарі є пластикові, і нормальні металеві не соломін. Може поставити старі)))

Купив на OLX лівий шатун 170 мм виготовлено не в китаї. Правда хромований:

Старий шатун:

Ось так по різному виглядають:

Тяги обтянув термоусадкою, вийшло гарно:

Купив нові покришки GRL 1081 (40-622, 28 X 1.50).

По коду 8906046320152 Індія

Порівняння із старими, по порядку:
1. Дипак, їм вже років з 7, відкатав дофіга, надписи усі як на ссср. Шукав по Львову, не найшов.
2. Оригінальні made in ussr, ГОСТ 4750-79, при згині видно трішини, хоча на передньому можна ще кататися..
3 і 4. GRL Покришки

Протектор:

При купівлі потрібно увашно розглядати все, а то трапляються дефекти виробництва/доставки, покришка була обміняна:

Раму малював на ТехМал. Дамав помалювати RAL 2004, але в них немає в наявності. Вирішив чорним матовим.

Руль вийшов срібним із лаком просто бомбзно:

Важливі різьби, чашки були зайклеєні термостійким скотчем:

На рамі використовувалася різьба М7, нестандартна, гвинтів і гайок не купити, для кріплення пер, багажника і переднього оболотника.
Перерізав на М8.

Купив гвинт JDF під шестигранник 6, твердість 8.8, зайве відрізав.

Вирішив не робити хромування (оскільки не найшов підрядника), а помалювати порошковою фарбою:

ТехМал зробили за пару годин, великий їм респект, рекомендую! При подачі на малюваня зразу треба давати усі елементи для фарбування.
Гальмівну тягу помалював у жовтий колір. Гарно вийшло.

Також вирішив купити винос, бо мій зігнивший, знайшов на торпедо з рулювими перами. Розрізав, залив маслом, і вибив знімачем.

Почистив сідло, помалював Hammerite:

Передню фару поставив Soubitez. Відбиває світло дуже гарно.

Задній ліхтар китайський.

Закінчено реставрацію ЗИФ-1В велосипеда, зроблено перший виїзд. Всього раз злетів ланцюг, щось підпискує, педаль підклинює, але їхати можна.

Велосипед пройшов обкатку, проїхав 25 км за 1 год 20 хв.

Інформація для цитування:

Юрій Р. 0009-0005-3702-9223. (2017). Реконструкція ЗИФ-1В. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/zif-1v-renew

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.