Привіз велосипед ЗИФ-1В післявоєнних років, орієнтовно 50-х. На ньому їздив дідусь, тато і я.
Конструктор.
Чим цей велосипед відрізняється від класичних Україн:
Кріплення заднього колеса, пряме:
Кріплення гальм (було тріснуте, заварене):
Заднє перо знімається:
Оригінальна зірочка 48 зубців, знос шалений, але на оригінальному зношеному ланцюгу ще їхала:
Терерішній метал мякий, текучий:
Передня і задні втулки були із спринцівкою під змаску.
Тиснення заводу виробника:
У задній втулці задня зірочка прикручувалася гайкою, так і не зміг відкрутити.
Натяжка ланцюга виставлялася 2 тягами, які відтягували задню вісь до заду, оскільки в експлуатації виявилися поганими, закручував сильніше заднє колесо. Залишився тільки один.
Бажник був зігнитий, оригінальні ободи теж.
На рамі була тріщина. Заварив на https://elements-team.com/ аргоном.
Купив на Торпедо ланцюг retez Velo ISO081-1 12,7×3.3 1/2″x1/8″, оригінал. Вага 348 г. 112 “зубів”. Були “копія” в такій самій упаковці. І китай.
Камера, 28×1.75-1.95, 45 грн, на камері маркування 28×1.95, захист камери від спиць.
Купив шатун вироблено в СССР у Харкові:
Старий шатун із зіркою на 48 зубів і відстанню 175 мм між осями.
Порівняння:
Знос стальних зубів:
По педалях на базарі є пластикові, і нормальні металеві не соломін. Може поставити старі)))
Купив на OLX лівий шатун 170 мм виготовлено не в китаї. Правда хромований:
Старий шатун:
Ось так по різному виглядають:
Тяги обтянув термоусадкою, вийшло гарно:
Купив нові покришки GRL 1081 (40-622, 28 X 1.50).
По коду 8906046320152 Індія
Порівняння із старими, по порядку:
1. Дипак, їм вже років з 7, відкатав дофіга, надписи усі як на ссср. Шукав по Львову, не найшов.
2. Оригінальні made in ussr, ГОСТ 4750-79, при згині видно трішини, хоча на передньому можна ще кататися..
3 і 4. GRL Покришки
Протектор:
При купівлі потрібно увашно розглядати все, а то трапляються дефекти виробництва/доставки, покришка була обміняна:
Раму малював на ТехМал. Дамав помалювати RAL 2004, але в них немає в наявності. Вирішив чорним матовим.
Руль вийшов срібним із лаком просто бомбзно:
Важливі різьби, чашки були зайклеєні термостійким скотчем:
На рамі використовувалася різьба М7, нестандартна, гвинтів і гайок не купити, для кріплення пер, багажника і переднього оболотника.
Перерізав на М8.
Купив гвинт JDF під шестигранник 6, твердість 8.8, зайве відрізав.
Вирішив не робити хромування (оскільки не найшов підрядника), а помалювати порошковою фарбою:
ТехМал зробили за пару годин, великий їм респект, рекомендую! При подачі на малюваня зразу треба давати усі елементи для фарбування.
Гальмівну тягу помалював у жовтий колір. Гарно вийшло.
Також вирішив купити винос, бо мій зігнивший, знайшов на торпедо з рулювими перами. Розрізав, залив маслом, і вибив знімачем.
Почистив сідло, помалював Hammerite:
Передню фару поставив Soubitez. Відбиває світло дуже гарно.
Задній ліхтар китайський.
Закінчено реставрацію ЗИФ-1В велосипеда, зроблено перший виїзд. Всього раз злетів ланцюг, щось підпискує, педаль підклинює, але їхати можна.
Велосипед пройшов обкатку, проїхав 25 км за 1 год 20 хв.
Юрій Р. ◯ 0009-0005-3702-9223. (2017). Реконструкція ЗИФ-1В. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/zif-1v-renew