Ремонт датчика зворотньої тяги PTC Vaillant atmoTEC

Одного дня вимкнувся двоконтурний (опалення і підігрів води) котел Vaillant atmoTEC із помилкою F6: обрив датчика вихлопу. Розбираємо і бачимо зарослі і корозію, а також контури датчика…

Увага! Розбирання і ремонт газових приладів повинен виконуватися кваліфікованими особами!

Також може бути помилка F5 при обриві бокового датчика. Котел стоїть майже на кухні, і пари води, жиру і пилу утворють високо корозійну пару. Відчищаємо датчик, і бачимо відгниття контакту термочутливого елементу PTC (при рості температури збільшується опір) NXP KTY81-150 – ціна 4$. Датчик світлочутливий – від світла падає опір.

Робимо тест що за сенсор: опір при 30 ℃ – 615 ом.

Запускаємо термодинамічний генератор фазового переходу.

Опір при 100℃ –  930 ом.

Ціна нового датчика 0020051039 становить 40 євро і їхатиме 2 тижні. Дріт із скловолоконною термостійкою ізоляцією.

На датчику зворотнього вихлопу знаходимо маркування термоусадки: RAYCHEM 1/8 RW-200-E: термоусадочна хімічно стійка високотемпературна трубка для температур від -55°C до 200°C. Ціна 34€ за метр.

На радіобазарі знаходимо силіконовий кембрик із авіації, від запальнички не горить і не плавиться: обжимаємо гільзою кабель, і натягуємо кембрик.

Монтуємо назад основний термодатчик зворотньої тяги. Це система AtmoGuard, при зміні температур котел блокується із помилкою F35.

Робочий термодатчик вихлопу поставлено на місце. Через деякий час перевірю його стан.

Колодка з’єднувач, все легко розбирається.

По правилах датчик повинен бути замінений: оскільки тепло було потрібно вже, було здійснено даний ремонт.

Періодично проводьте чистку двоконтурних котлів!

UPD 2020: датчик після 1,5 сезона експлуатації. Авіаційний кембрик тримається.

UPD 2021.06: знову підгнив датчик, тато викликав ремонтників. Тяпляп прикрутили.

Зачистив, обжав обжимкою.

Змазав контакт графітовою змазкою.

Для натягування кембрика використав певні хаки із ниткою і силіконовою змазкою.

Фінальний результат.

Коментарі