Для проходження сертифікації і техогляду потрібно щоб авто було укомплектовано задніми протитуманними вогнями.
Із заводу катафоти (Reflector): CJ54-17E847-AA лівий, CJ54-17A849-AA правий.
Пошукаємо Rear Bumper Fog Light, знайшов і купив на Aliexpress за $28 пара. На плафон нанесено маркування E4. Оригінальні CN15-15K273-A і CN15-15K272-A.
Патрон і лампа 21W. Можливо термопласт.
Конектор оригінальний 736 4107 029 00 мама: C436 (лівий, CLS(BN-GN)), C437 (правий, CLS37 (WH-BU)). Купуємо на Aliexpress за 3$. Одна лампа 21 ват, при 12в 2а, 15в 3а. Кабель 1 мм2 на кожну.
Контакти замалі для такого перерізу кабелю.
Проводка 14014 до BdyCM C2280B: 10 – лівий, 11 – правий – американський BdyCM не дає живлення. Дякуючи фото BdyCM від cus-co виглядає що не запаяний 14 виводний компонент.
Відсутній мосфет і резистори.
Задні протитуманки мають включатися окремо від передніх, вимикатися після вимкнення двигуна.
Додаємо реле 5M5T-14B192-AA на 20А (-CA = 40A, -EA = 70A) у задній блок запобіжників на місце R4, керуємо мінусом, сюди заводимо проводку від ламп. Прокладаємо до перемикача світла 1 жильний 0,35 – 0,5 мм2 кабель.
Реле і лампи захищаємо запобіжником на 10А на місце F36. Заживляємо від реле аксесуарів (включені коли активовано запалення).
Тримачі запобіжників із під капотного блоку завеликі, і не підходять.
Завалялися такі клеми, гарно стало на місце.
Мінус на лампи взяв із точки маси G400.
Доклав дроти через гофру:
Тестуємо, є світло.
Споживання 2 ламп 4А (50Вт).
Проводка заднього бампера GJ5T-15K868-R59CL NFA, крім 4 парктроніків містить 4 контактний роз’єм трейлера (4-Pin Trailer Harness).
Вирішив завести на роз’єм C432 Molex 12: 1, 2, 5, 6, 7, 8 використані під парктроніки. Для роз’єму трейлера використовується 3, 4, 9, 10 контакти.
Перероблюємо проводку, права лампа.
Ліва лампа.
Юрій Р. ◯ 0009-0005-3702-9223. (2021). Замінюємо задні катафоти на проти туманки. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/rear-bumper-fog-light