Сьогодні будемо колупатися у тролейбусі. Зокрема ставити блок маршрутовказівника ISA на тролейбус Skoda і підключати до цифрової шини IBIS.
На транспорті використовується 4 жильна цифрова шина IBIS, яка об’єднує у мережу маршрутовказівники, системи озвучки, валідатори квитків. Описується у документі VDV 300:1984 Integrated On-board Information Systems (ibis). 4 провідний інтерфейс: WBSD, WBMS, WBME, WBED. Має 2 канали. Напруга імпульсів 21в.
Майже всі електротранспорт з Європи йде із знятим обладненням.
Відкриваємо “інформаційний” відсік за водієм, і бачимо начинку:
Модуль mesit TTZ-32.1C, бортовий самописець:
Комутація шини IBIS і живлення:
Тестуємо роботу, підключившися до шини даних:
Протягуємо кабель на торпеду, і фіксуємо до кріплення.
Розібрали із цікавості блок керування, бачемо ПЗУ УФ-стираєме, і решта детальок:
А я думав кнопки мембранні:
При тесті щось не знайшло.
Вводимо маршрут, і отримуємо результат на внутрішньому табло:
Бокове табло:
Тильне табло:
Тестуємо:
Бонус 0. Плата табло:
Бонус 1. Модуль озвучки Renome:
Бонус 2. Під капотом:
Юрій Р. ◯ 0009-0005-3702-9223. (2017). Ставимо маршрутовказівник на тролейбус. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/isa-skoda-ibis