Приводимо до ладу колеса

Поговоримо про шини, диски, гайки, датчики тиску.

Шина від GoodYear но 2007 року, обов’язково під заміну.

По наявності і ціні літні шини обрав Gislaved ULTRA SPEED 2 235/55 R17 103Y (етикетка), куплено у infoshina, забрав зі складу на вул. Зелена – Вашингтона.

Розглядав Hankook Ventus Prime 3 K125 235/55 R17 103Y XL і Goodyear EfficientGrip SUV 235/55 R17 99H і Kleber Dynaxer SUV 235/55 R17 99H. Не розглядав Nokian Hakka Black 2 XL 235/55 R17 103Y .

Прийшла осінь, треба зимові шини. По відгуках, наявності, ціні обрано Fulda Kristall Control SUV 235/55R17 103V XL. Куплено у infoshina.

Поставив на штамповані диски CJ5Z-1015-AWSP, но при 45+ км відчувається періодичний шум. Можливо невірні гайки.

У дилера сфотографував на комерційному транспорті:

Гайка аналогічним конусом і ковпачком.

В диски поставив комплект датчиків тиску з Китаю DE8T-1A180-AA:

Про систему TPMS:

TPMS моніторинг тиску і температури шин

На неоригінальні диски докупив наклейки:

Заглушка 60 мм. Наклейка диска 56 мм. Можна найти на OLX або на алі.

По центру пластикова заглушка. Довелося підрізати наклейку до 56,8 мм, бо замовив 60 мм.

Стало досить чітко, знежирив ізопропіловим спиртом, розрівняв щоб рівномірно приклеїлися. Із відстані дивиться як оригінальні наклейки, як і по логотипу так і по кольору.

Для захисту від бруду було куплено китайські бризговики:

Бризковики

Інформація для цитування:

Юрій Р. 0009-0005-3702-9223. (2021). Приводимо до ладу колеса. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/ford-wheel

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.