Поворотники

Форд вирішив економити, і бокові поворотники у дзеркалах часто йдуть як додаткова опція. Пару центів економії. А оскільки немає повортників, то і проводку можна не прокладати.

В нас країна парадоксів, сертифікацію проходять авто із червоними поворотниками, без бічних поворотників, з нештатним світлом. Но по правилах має бути боковий покажчик поворотів у крилі або дзеркалі.

Штатно поворотники живляться від модулів DDM (водія) і PDM (пасажира) і отримують команду по MS-CAN. В фокусі наприклад йдуть сигнальні дроти до BCM. Оскільки глобально переробляти проводку і докупати модулі не вигідно, пробуємо з мінімальним бюджетом обійтися. Основа дзеркала має посадоче місце під плафон поворотника.

Можна купити стандартні CJ5Z-13B374-A (5304888) правий, CJ5Z-13B374-B (5304926) лівий. Або замовляємо на алі динамічні поворотники десь за 20$. Або стандартні за 14$.

При 12 вольтах і всій ілюмінації споживання 2,75 Вт.

Як варіант найменшого втручання в проводку можна використати провід лампи блокування замків. Розірвати скрутку S205 і завести на контакт поворотників. Но лампочки біля кнопки не світитимуть.

Для зє’дання жил у автопроводці викорситовується ультразвукова зварка (ultrasonic welding). Вартість апарату від $8k.

Дроти просто сплавляються без нагрівання.

Виходить однорідна структура.

 

Щоб протянути провід до поворотника водія від арки дверей, потрібно розібрати весь салон, тому  варто тянути під торпедою.

Зі сторони пасажира все простіше на порядок.

Починаємо з розєму лампи W5W (T10).

далі роз’єм дзеркала C520 (лівий) C626 (правий) (6 контакт -, 7 контакт +): контакти 30700-1100, 1456989-1, ?Tyco 1393366-1.

Tyco 1393367-1 (22 AWG):

Далі проходимо розєм дверей С339 (лівий) С340 (правий) (вказано комплект виходів: 736 4107 144 00). Піни: 2035334-1, 1924968-1. Комплект мама-папа на аліекспрес за $25. Можливо підійдуть піни на аліекспрес.

Знаходимо документ, де вказано тип контактів у розємі: TYCO 1456841-2 0,5mm²; Molex 33012-2001 1,5mm²; FCI 10762803 2,5mm². На форумах писали що підходять: мама 2035334-1 (0,35-0,5 мм² – 20-22 AWG), 2035334-2 (0,75 мм² – 22 AWG). Папа 1924968-1, 2-1419158-5 (18-20 AWG), q-1419158-6 (22 AWG).

І заводимо на C2280B модуля BdyCM.

C520 C339 L C2280B R C340 C626
7+ ??? 24 низ 22 ??? 7+
6- 6 зад 3 6-

Кабель купив на olx.ua маслобензостійкий негорючий автомобільний кабель ПГВА 0,5 мм² Coficab FLR2X (19*0,19). Діапазон температур 40°C … 125°C, до 60 вольт. Більш гнучкіші ПВАМ.

В наявності ще були Acome (19*0,18) і Leoni (19*0,19; 16*0,21). Гофру внутрішній діаметер 6 мм, і стрічку текстильну.

Для обжимки конекторів замовив на алі FSE VSB-03B 0.5-6mm2 20-10AWG. Є 4 матриці: 0.5 мм², 1-1,5 мм², 2,5 мм² і 4-6 мм².

Жме ідеально.

Для малих контактів варто взяти SN-2549. Ще менших IWS-3220.

Для проводки дверей (оскільки дроти йдуть через гофру і гнуться) взяв проводку донора від Focus G1ET-14K138-CC, виготовлена у Гондурасі.

Дверний роз’єм Focus ідентичний Kuga, містить 3 типи пінів.

Фішка роз’єму дзеркала 12 пінова.

Після розмотки липкої стрічки отримуємо 7 дротиків із потрібними пінами довжиною 1,8 м.

Для розблокування пінів із роз’єму підійде найдешевший екстрактор з алі. Зручніше ніж використовувати тонку юверірну викрутку.

TBD

Коментарі