Поворотники

Форд вирішив економити, і бокові поворотники у дзеркалах часто йдуть як додаткова опція. Пару центів економії. А оскільки немає повортників, то і проводку можна не прокладати.

В нас країна парадоксів, сертифікацію проходять авто із червоними поворотниками, без бічних поворотників, з нештатним світлом. Но по правилах має бути боковий покажчик поворотів у крилі або дзеркалі.

Можна купити стандартні CJ5Z-13B374-A (5304888) правий, CJ5Z-13B374-B (5304926) лівий. Замовляємо на алі динамічні поворотники за 20$. Або стандартні за 14$.

При 12 вольтах і всій ілюмінації споживання 2,75 Вт.

Основа дзеркала має монтажне місце під плафон поворотника. Роз’єму лампи W5W (T10) викинув, спаяв напряму. Якщо гуляє, клеїмо під низ двосторонній скотч.

Можна купити пластикову кришку, або вирізати в наявній. Для цього робимо розмітку ізострічкою.

Грубо свердлимо отвори 3 мм.

Ювелірними кусачками перекушуємо перегородки.

Далі канцелярським ножиком зрізаємо виступи і формуємо точну лінію. Підганяємо під розмір щоб кришка стала на защібки.

Кінцевий результат.

Дзеркало крім регулювання нахилу (1, 2, 3) має підігрів (5, 6). Знявши накладку бачимо що у джгуті дверей є контакти для BLIS (8, 9), дверну карту можна не знімати.

Мінус поворотників беремо із 6 піна, дожав до кабеля підігріву.

Плюс допіновуємо на 7 контакт.

Переставив пін BLIS із 9 на 7 контакт. 8 це маса. Якщо у проводці тільки нахил, то допіновуємо два контакти (6, 7).

На дверці пішла ржавчина, зачистив, знежирив, замалював Hammerite.

Штатно поворотники живляться від модулів DDM (водія) і PDM (пасажира) і отримують команду по MS-CAN. В фокусі наприклад йдуть сигнальні дроти до BCM. Оскільки глобально переробляти проводку і докупати модулі не вигідно, пробуємо з мінімальним бюджетом обійтися.

Дріт BLIS іде на пін B5.

І заводимо на C2280B модуля BdyCM. На фото крайній лівий верхній.

C520 == C339 == L == C2280B == R == C340 == C626
 7+  ==  B5  == 6 == задні  == 3 ==  B5  ==  7+

Потрібно 4 типи пінів:

1. Пін дзеркала

2. Пін конектора C520 / C626 проводки дверей. Піни: 30700-1100, 1456989-1, ?Tyco 1393366-1, Tyco 1393367-1 (22 AWG).

3. Пін конектора C339 / C340  проводки дверей. Комплект виходів: 736 4107 144 00. Піни: 2035334-1, 1924968-1. Комплект мама-папа на аліекспрес за $25. Можливо підійдуть піни на аліекспрес. Знаходимо документ, де вказано тип контактів у роз’ємі: TYCO 1456841-2 0,5mm²; Molex 33012-2001 1,5mm²; FCI 10762803 2,5mm². На форумах писали що підходять: мама 2035334-1 (0,35-0,5 мм² – 20-22 AWG), 2035334-2 (0,75 мм² – 22 AWG). Папа 1924968-1, 2-1419158-5 (18-20 AWG), q-1419158-6 (22 AWG).

4. Пін конектора C339 / C340 проводки авто.

По схемі находимо що колір проводки правого заднього повороту зелено-оранжевий, лівого сіро-оранжевий. Перевіряємо чи точно – підключаємо струмові кліщі і включаємо аварійку. Працює.

Підключаємося до жили без розриву.

Правий конектор можна втягнути зручно у салон, і вплести кабель у джгут.

З лівим нема зручного доступу, дотягнув додаткову гофру.

Підняв ззаду панелі приладів, і протягнув за панеллю керування кондиціонером.

Результат:

Кабель купив на olx.ua маслобензостійкий негорючий автомобільний кабель ПГВА 0,5 мм² Coficab FLR2X (19*0,19). Діапазон температур 40°C … 125°C, до 60 вольт. Більш гнучкіші ПВАМ.

В наявності ще були Acome (19*0,18) і Leoni (19*0,19; 16*0,21). Гофру внутрішній діаметр 6 мм, і стрічку текстильну.

Кожен роз’єм має інші піни

Для проводки дверей (оскільки дроти йдуть через гофру і гнуться) взяв проводку донора від Focus G1ET-14K138-CC, виготовлена у Гондурасі.

Фішка роз’єму дзеркала 12 пінова.

Після розмотки липкої стрічки отримуємо 7 дротиків із потрібними пінами довжиною 1,8 м.

Виявилася проблема: на заведеному двигуну лівий поворотник перестає працювати ( Проблема масова.

Як варіант закоротити усі діоди разом.

Або замінити на інший мікроконтролер і задати фіксований час такту.

Роз’єм поворотників.

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.