Заміна ламп розжарювання (нагрівачів) на LED

В базовій комплектації у плафонах освітлення йдуть лампочки розжарювання на 5W, аналогічні як в багажнику, бардачку і габаритах. Тож замінемо на LED. При роботі освітлення сильно нагрівають пластик плафона навіть до пожовтіння. Цоколь ламп W5W (T10). Купляємо LED лампи, які світять тільки прямо. Я взяв лампу із 6 SMD LED, заявлено 50Lm як і в лампочці розжарювання. Для зняття світильника просовуємо тонку пластинку в отвір ближче до заду авто і тиснемо на металеву заскочку. Світильник легко вийметься із отвору. Зверху видно дах і герметик. Лампа кріпиться пластиковим тримачем. Чогось був окисл, напевно від флюсу. Чистимо резинкою і спиртом. Плата виготовлена компанією FlexAutomotive, видно ревізію плати і софту. Розберемо сам світильник. Конектитьться плата 4 піновим роз’ємом (+12VCC, GND, димування світла від BCM, друга лампа). Із зворотньої сторони мікроконтролер, який відповідає за логіку і димування ламп. Бичимо 2 кнопки: включення світильників і автосвітло. Також є світлодіод підсвітки вимкнення автосвітла. Є ще одна кнопка, при натиску вмикається тільки передній плафон. Також від цієї плати найправильніше заживити автореєстратор. Тут є плюс який зникає через 10-20 хвилин після блокування авто. В задньому світильнику тільки плата без жодних компонентів.
Заодно і замінемо лампи багажника, там треба світло в одну сторону, купуємо лампу і знімаємо половину LED і резисторів. Сама лампа має погану неправильни підключку, і при перегорянні одного кристала починають вилітати решта. Пластиковою карткою тиснемо на фіксатор і виймаємо лампу. Перевіряємо полярність і ставимо на місце. Ціна питання 0,75$ за лампу. Виликий вибір ламп у AutoPartner на Кульпарківській.
Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.