Робимо дублікат автоключа

Ціна оригінальних ключів у дилера трохи космос, но на допомогу приходять китайські друзі. Про плюси і мінуси китаю в статті.

Оригінальні ключі йдуть не розкладні, тому замовив на Алі розкладний ключ від QCONTROL. Вага оригінального ключа 27 грам, розкладного 51 грам. Частота 315 МГц, чіп імобілайзера 4D63 80bit. Лезо HU101 (товщина 2,98мм, ширина 5,48мм) 10 пінів, по 5 комбінацій.

Дистанційне керування на 4 кнопки. Є ще на 5 із кнопкою автозапуску.

Якість лиття пласмаси ідеальна.

Логотипи Ford.

Викидний механізм. Раніше оригінальні викидні ключі мали часті поломки викидного механізму.

Бокова частина, на оригіналі тут нанесена технічна інформація.

В пакеті ключ йде із логотипом виробника.

Під ним гвинт. Про заміну батареї нижче.

В комплекті йшла наклейка FORD, яка ідеально стала на посадочне місце.

Дані оригінального ключа FCC ID: OUCD6000022, IC: 850K-D600022, 6U5T-191316-AD, S38KB. Основний контролер TMS37136, посилка у Shark code у модуляції Amplitude Shift Key (ASK). Виробник OMRON. Батарейка CR2032.

Конструкція гарно захищає від зовнішнього впливу.

Що далі:

При дослідженні кодової комбінації виявлено невідповідність роботи: оригінальний ключ передає 4 однакові посилки, китайський 3 посилки, з них 2 і 3 однаковий, но інший від першої.

rtl_433 -f 315000000 -p 31 -R 93 -a 4

Про 4 посилки є у FCC ID документації:

Нарізав ключ у майстерні (Львів, Наукова, 29а, 2 поверх). Копір ЧПУ Condor XC-Mini Plus. Фреза 2.5мм.

Відео як нарізає ЧПУ SEC-E9 ключ.

Було 2 прописаних ключі, вставив по інструкції 3, на пару секунд засвітилося “No key found”, і зникло. В блок BdyCM записало помилку B10D7.

Код: B10D7 - Ключ PATS

Додаткова ознака несправності:
- Не запрограммирован

Статус: 
- "Дозрівання" DTC - на момент запиту прояв несправності нестабільний
- Індикаторна лампа несправності виключена для цього DTC
- Перевірку не завершено

Модуль: Модуль управления кузовом

"Заморожений" кадр :
-REALTIME: 85187832 с - Общее время нахождения ECU в активном состоянии
-DIST_TOT_VEH: 12345.0 Км - Общий пробег автомобиля
-MOD_SUP_V: 11.50 В - Напряжение питания модуля
-IN-CAR_TEMP: 70 °C - Температура с салоне автомобиля
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Режим питания - Коэффициент качества
-PWR_MODE_KEY: Accessory - Режим питания - Состояние ключа

Якщо в наявності 1 ключ, то на дорестайлі можна прописати додатковий ключ, або стерти всі існуючі і дописати наявні (2 різні) в PATS через FORscan, на рестайлі через офіційного дилера. Або зклонувати існуючий (в PATS лишається 1 робочий і 1 загублений), новий це клон існуючого. Для 40 бітних офлайн вираховується програмою моментально, для 80 бітних записується запит-відповідь, і шлеться в інтернет, де визначається закритий ключ, який записується на балванку (метод не дає 100% результату). І імобілайзер бачить чіпи у 2 різних ключах як один чіп.

В MyKey Info показує 3 ключа.

З недоліків: наприклад для відкриття багажника потрібно натискати декілька раз, подвійне натискання не завжди спрацювує. Також за певний час трохи розхиталося лезо:

Нутрощі ключа

Для заміни ключа легенько тянемо доверху кришечку зворотню. Знімати логотип і відкручувати гвинт немає потреби.

Якість підгонки і виконнаня на висоті. Кнопки не випадають.

Роспіновка білого розєму: 1 = 7 нога , 2 = 8 нога, 3 = GND, 4 = 1 нога, 5 = 14 нога, 6 = VCC.

Основний процесор RF60SC2, клон Si4010C2.

Розпіновка мікросхеми RF60SC2:

01 - SPI CS - PROG 4
02 - NC
03 - GND
04 - RF
05 - RF
06 - VCC
07 - SPI MISO - PROG 1  
08 - SPI CLK - PROG 2
09 - LED
10 - KEY ПАНІКА
11 - KEY ЗАКРИТИ
12 - KEY багажник
13 - KEY відкрити
14 - SPI MOSI - PROG 5

По SPI підключена флешка cFeon Q32B-104HIP на 4 мегабайт. З інформації заповнено тільки 4096 байт. Читав у режимі 25Q32. При пустій флешці ключ не працює. Є припущення що це прошивка.

Підключаємося прищепкою, і вичитуємо флешку.

Є припущення, що можна додати ще одну кнопку: віддалений запуск.

Інформація для цитування:

Юрій Р. 0009-0005-3702-9223. (2021). Робимо дублікат автоключа. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/auto-key-oucd6000022/embed

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.