100W Type-C двостороння IP2368

Для зарядки і розрядки LiFePo4 акумулятора взяв плату IP2368 із Type-C.

Гарний огляд від Power_ON. Куплена на AliExpress.

Для перемикання на LiFePo4 тип впаюємо нульовий резистор R2.

Задавання інших параметрів резисторами:

R2 – відкрита Li-Ion, закорочена LiFePo4.

R7 – задання кількості S акумуляторів: 2S=6.2K, 3S=9.1K, 4S=13K, 5S=18K, 6S=27K.

R5 – задання ємності: 5Ah=6.2k, 10Ah=12.4k, 15Ah=18.7k, 20Ah=24.9k, 25Ah=30.9k.

R4 – задання напруги заряду, залежність від стану R2. Для Li-Ion (R2 не запаяний): 7.5K=4.15В, 10.0K=4.20В, 15.0K=4.30В, 17.5K=4.35В, 20.0K=4.40В. Для LiFePo4 (R2 закорочений): 5.0K=3.55В, 10.0K=3.60В, 15.0K=3.65В, 20.0K=3.70В.

Якщо напруга акумулятора більше 16.8В треба замінити LDO.

Спочатку розмістив плату у акумуляторі, но при навантаженні більше 25 Вт відбувається сильний нагрів. Тому вирішив зробити модернізацію.

Відпаяв конденсатори і переніс їх на іншу сторону, а також дросель виніс на мідних шинах за межі плати.

Зроблено для притискання плати до радіатора, також з шухлядки дістав радіатор від процесора зразка 2000 років.

Відпилюємо зайве, а також купив силіконову термо прокладку 3Вт.

Для закріплення використав 2 гвинти M2.

При затягнені гвинтів перекос плати, прижав плату збоку Г подібною пластиною.

Підключення плати до акумулятора з допомогою роз’єму XT60.  XT60BE-F із кришечкою (AliExpress).

Дроти автомобільні.

Що зробити:

  • перемикач 65-100 Вт
  • керування вентилятором
  • корпус.
Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.