Активатор TPMS EL-50449

Розглянемо активатор датчиків стану шин TPMS EL-50449 для автомобілів Ford.

У сучасних авто для швидкого виявлення різниці тиску у колесах використовуються дві схеми:

  1. Контроль обертів колес (дані зчитуються із датчиків ABS і при різниці обертів можна припускати що колесо приспущене) – недоліки треба проїхати певну відстань, доки спрацює, і за цей час можна пошкодити покришку (спустило колесо із 2.4 до 1.8 і тільки тоді загорілася лампочка), відсутність даних про температуру покришки. Плюси: відсутність датчиків у колесах, відсутність батарейок, дешево.
  2. Наявність датчиків у колесах. Недоліки: дорогі, сідає батарейка за 5 років, можуть пошкодити на шиномонтажі, необхідність прописувати при зміні, або перестановленні колес. Плюси: майже швидке виявлення спущеного колеса, вивід інформації яке колесо спустило, точні показники тиску і температури датчика.

При заміні датчиків, їх потрібно заново прописати. Но якщо датчик не рухається, для економії батарейки він засинає. І при запуску процедури навчання, потрібно щоб датчик передав свій ідентифікатор. На сервісах використовується активатор 8C2Z-1A203-A. Маленький, батарейка CR.

Також китайці пропонують EL-50449, куплено на aliexpress за $6.54. Не має значення чи датчик на 315 мГц чи 433 мГц.

Сам по собі пристрій це генератор сигналу 125 кГц, при його наявності датчик пробуджується і починає передавати свій ідентифікатор. Контролер PIC12F508I, детектор розряду на LM358.

Живлення від крони (6F22 – солеві, 6LR61 – алкалайнові) 9В. Якщо не використовуєте, виймайте крону, бо прийстрій її посадить (при середній ємності 450 mAh за 2 дні). При 9V споживання в режимі очікування 9мА, при роботі 12 мА.

На відео приклад датчик поля 125кГц, який світиться.

При підсадженій кроні світься червоний діод LOW BAT. При 6.2В споживання 8.5мА.

Є захист від переполюсовки.

Робимо щоб активатор не висаджував дорогу крону: знімаємо кнопку, перерізаємо в 4 місцях доріжки (обережно біля однієї плозадки перехід), запаюємо, припаюємо + до кнопки, і ведемо до блоку захисту від переполюсовки. На звороті відрізаємо переполюсовку і контроль розряду від контактної площадки. Тепер крона генератор працює коли кнопка нажата.

Сіла крона, використав LiIon акумулятори формату 13450 із одноразок.

Прошивка датчиків Ford

TPMS моніторинг тиску і температури шин

Якщо треба і активатор і зчитувач, то варто подивитися до MaxiTPMS TS401.

Інформація для цитування:

Юрій Р. 0009-0005-3702-9223. (2020). Активатор TPMS EL-50449. Блог UA ID. Взято з: https://blog.uaid.net.ua/tpms-el-50449/embed

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.