Lviv Jagellon Airport

Дякуючи запрошенню реконструйованого аеропорту біля Городка вдалося побувати і показати як круто зараз там є.

Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом.

На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!

Тут має бути групове наша фото )

На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт

Злітно-посадкова смуга

далі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем

Всередині краєвид теж супер:

Панорама смуги

Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.

В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією довжина була 2 км. На взліт готові!

Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги

Вітровказівник

Фотосесія Aquila A210

далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.

Решта займають фотозйомкою

Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.

Амортизатор

Проблискові маячки

Диспетчерська вежа

Оскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.

Робоче місце диспетчера:

Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив

Спотерам: частота вежі 135.900 МГц

Ангари для зберігання і обслуговування літаків

Існуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.

Фото із будівництва:

Зараз:

Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.

Залишки старої інфраструктури

Колишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009

тепер

Ідемо по руліжній доріжці

Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)

Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару

Такий непримітний холмик

Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):

  • Початок парашутних стрибків
  • Відкриття готелю для любителів авіа теми
  • Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
  • Авіаційний сервіс

Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.

Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport

Посилання:

Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet, раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)

Цікаві блоги пов’язані із авіацією:
Із сторони пілота DENOKAN.

Із сторони технічного персоналу Lx.

Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав 🙂

Коментарі