Реконструкція ЗИФ-1В

Привіз із села велосипед ЗИФ 1В післявоєнних років, орієнтовно 50х років. На ній їздив дідусь, тато, і я.

В ось такому вигляді привіз його додому.

Чим цей велосипед відрізняється від класичних Україн:

Кріплення заднього колеса, пряме:

Кріплення гальм (було тріснуте, заварене):

Задн’є перо знімається:

Оригінальна зірочка 48 зубців, знос шалений, але на оригінальному зношеному ланцюгу ще їхала:

Терерішній метал мякий, текучий:

Передня і задні втулки були із спринцівкою під змаску.

Гравіювання:

У задній втульці задня зірочка прикручувалася гайкою, так і не зміг відкрутити.

Натяжка ланцюга виставлялася 2 тримачами, які натягували оську до заду, оскільки в експлуатації виявилися поганими, закручував сильніше заднє колесо. Залишився тільки один.

Бажник був зігнитий, оригінальні ободи теж.

Також на рамі була тріщина. Заварили на http://elements-team.com/ аргоном.

Купив на Торпедо ланцюг retez Velo ISO081-1 12,7×3.3 1/2″x1/8″, оригінал. Вага 348 г. 112 “зубів”. Були “копія” в такій самій упаковці. І китай.

Камера, 28×1.75-1.95, 45 грн, на камері маркування 28×1.95, тиснення TTM281751952125-02, захист камери від спиць.

 

Купив шатун вироблено в СССР у Харкові:

Старий шатун із зіркою на 48 зубів і відстанню 175 мм між осями.

Порівняння:

Знос стальних зубів:

По педалях на базарі є пластикові, і нормальні металеві Не соломін. Може поставити старі)))

Купив на OLX лівий шатун 170мм виготовлено не в китаї. Правда хромований:

Старий шатун:

Ось так по різному виглядають:

Тяги обтянув термоусадкою, вийшло гарно:

Купив нові покришки GRL 1081 (40-622, 28 X 1.50).

По коду 8906046320152 Індія

Порівняння із старими, по порядку:
1. Дипак, їм вже років з 7, відкатав дофіга, надписи усі як на ссср. Шукав по Львову, не найшов.
2. Оригінальні made in ussr, ГОСТ 4750-79, при згині видно трішини, хоча на передньому можна ще кататися..
3 і 4. GRL Покришки

Протектор:

При купівлі потрібно увашно розглядати все, а то трапляються дефекти виробництва/доставки, покришка була обміняна:

Раму малював на ТехМал (Пристай Микола, 2419217, 0504358229, 0986623948, tehmal@i.ua).
Дамав помалювати RAL 2004, але в них немає в наявності.
Вирішив чорним матовим.

Руль вийшов срібним із лаком просто бомбзно:

Серійник Ю59754, видно керн 9 вже був зношений:

Важливі різьби, чашки були зайклеєні термостійким скотчем:

На рамі використовувалася різьба М7, нестандартна, зараз ні квинтів ні гайок немає, для кріплення пер, багажника і переднього оболотника.
Перерізав на М8.

Купив гвинт JDF під шестигранник 6, твердість 8.8, зайве відрізав.

Вирішив не робити хромування (оскільки не найшов підрядника), а помалювати порошковою фарбою:

ТехМал зробили за пару годин, великий їм респект, рекомендую! При подачі на малюваня зразу треба давати усі елементи для фарбування.
Гальмівну тягу помалював у жовтий колір. Гарно вийшло.

Також вирішив купити винос, бо мій зігнивший, знайшов на торпедо з рулювими перами. Розрізав, залив маслом, і вибив знімачем.

Почистив сідло, помалював хамарайтом:

Передню фару поставив Soubitez

Відбиває світло дуже гарно:

Задній ліхтар китайський.

Закінчено реставрацію ЗИФ 1В велосипеда, зроблено перший виїзд. Всього раз злетів ланцюг, щось підпискує, педаль підклинює, але їхати можна.

Велосипед пройшов обкатку, проїхав 25 км за 1 год 20 хв.

Усі фото.

Коментарі