Заміна розширювального бачка

При плановому огляді під капотом помічено підтікання антифризу на опору двигуна із розширювального бачка. На фото новий бачок. Заміна на офіційному сервісі на Липинського.

Тут якраз видно залишки від протікання і розливу після заміни бачка. Треба помити, хоча подушці від неї нічого не буде, але не гарно виглядає. Доречі в подушка двигуна масляного типу.

По процедурі відттягуємо антифриз великим шприцем по максимуму. Далі знімаємо патрубки. Може знадобитися лубрикант.

Далі знімаємо бачок із кріплення, і плоскогубцями розтискуємо основний патрубок.

Вид збоку.

FINIS код бачка 1 717 053. Можна купити на exist.ua, або замовити у дилера Велет Авто. Вартість із заміною вийшла дешевша, ніж через сайт + доставка (дисконтна програма + політика зменшення ціни). Рекомендую офіціний сервіс. За 2 бізнес дні було замінено бачок.

Антифриз залишили оригінальним, трохи треба буде долити дистильованої води. FINIS антифризу 1 336 797.

Зверху старий бачок виглядав ніби нормально, проглядалося пару тріщин у пластику.

Зато знизу багато тріщин, от основна тріщина:

По маркуванні старий бачок, дата виробництва травень 2013 року.

Ford Motor Company
8V61-8K218 A E
8V61-8K218 D E
AV41-8K218 D A
D2L4A
> PP <

Чому таке стається: бачок виконаний із полипропілену (PP), за невеликий проміжок часу, особливо зимою, розігрівається із -20 до +95 градусів. Також при температурі від -15 до -5 є досить крихким, контур є герметичним, і бачок при теплому двигуні перебуває під тиском. Тому пластик з часом деградує і тріскає.

UPD: фордоводи рекомендують замінити ще кришку старого зразка 1301104 (LR000243) на 5193938. Думаю.

Коментарі