Львівський Локомотиворемонтний Завод

Сьогодні ми відвідаємо Львівський Локомотиворемонтний Завод, згадка про який датується 1861 роком. Розміщений біля Львівського залізничного вокзалу.

Завод здійснює ремонт і модернізацію локомотивів і спеціальної техніки. Завод складається з таких цехів:

Кінцевим продуктом є готовий до роботи локомотив:

Перед передачею замовнику, перевіряються усі системи:

Котушки системи автоматичної локомотивної сигналізації (АЛСН):

Між собою локомотиви з’єднуються брутальними роз’ємами:

Стиковка гідро- і повітро-проводів.

На території причаївся ДЕ1-005:

На попередньому етапі локомотив проходить малярний цех.

Погрунтований локомотив на черзі.

Основною вартістю машини є ходові двигуни. Ротор двигуна:

Струмозйомні системи:

Перезбірка ротора двигуна.

Спеціальні деталі:

Після збірки ротор просочують спеціальним компаундом. Цех є вибухонебезпечним, тому усі перемикачі мають захист IP67.

Електронний асинхронний тяговий двигун потужністю 1200 kW. В тесли деякі двигуни потужністю 310 кВт.

Просто гарні прилади.

На території безліч кранів, у цьому живлення подається по шинах, контроль “під струмом” звичайною лампою.

Крани у дії:

Очистка деталей від забруднення із використанням їдкого натрію:

Для багатьох технологічних процесів потрібна вуглекислота у промислових об’ємах, до цехів подається централізовано трубопроводами.

Знайшли “згущене молоко”, на смак як технічна змазка(

На заводі багато ручної праці.

“Портальна” газова грійка.

Шліфовані колісні пари:

Станки є, і багато великогабаритних:

Токарний станок:

Вертикальний станок:

Цікавий пульт, який підвішений на “терезах”.

Маленький токарний:

Трошки більший:

Ворота у стилі “Таксі”.

Поєднання природи і технологій:

Висловлюю подяку керівництву заводу за проведення екскурсії, і організаторам із explorer.lviv.ua.

Звіти інших учасників екскурсії тут.

Більше фото можна переглянути за посиланням.

Коментарі