Ставимо маршрутовказівник на тролейбус

Сьогодні будемо колупатися у тролейбусі. Зокрема ставити блок маршрутовказівника ISA на тролейбус Skoda і підключати до цифрової  шини IBIS.

На транспорті використовується 4 жильна цифрова шина IBIS, яка об’єднує у мережу маршрутовказівники, системи озвучки, валідатори квитків.  Описується у документі VDV 300:1984 Integrated On-board Information Systems (ibis). 4 провідний інтерфейс: WBSD, WBMS, WBME, WBED. Має 2 канали. Напруга імпульсів 21в.

Майже всі електротранспорт з Європи йде із знятим обладненням.

Відкриваємо “інформаційний” відсік за водієм, і бачимо начинку:

Модуль mesit TTZ-32.1C, бортовий самописець:

Комутація шини IBIS і живлення:

Тестуємо роботу, підключившися до шини даних:

Протягуємо кабель на торпеду, і фіксуємо до кріплення.

Розібрали із цікавості блок керування, бачемо ПЗУ УФ-стираєме, і решта детальок:

А я думав кнопки мембранні:

При тесті щось не знайшло.

Вводимо маршрут, і отримуємо результат на внутрішньому табло:

Бокове табло:

Тильне табло:

Тестуємо:

Бонус 0. Плата табло:

Бонус 1. Модуль озвучки Renome:

Бонус 2. Під капотом:

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.