Перевірка BCM – роз’єм бачка омивача скла

Нова болячка Ford: при забитті форсунок або замерзанні зимою гідротрас, омивач може просочитися між ізоляцією дроту і жилою до BCM, тим самим окисливши його, і може вивести його з ладу.

Це описано у бюлетені №16-1026 від 2 травня 2016 року.

Для перевірки знімаємо плюсову клему акумулятора (врахуйте що зіб’ється час/дата годинника, налаштування відривання замка, налаштування двигуна під водія).

Вигляд на BCM при знятому бачку.

Щоб роз’єднати конектор пальцями підтискуємо фіскатор каретки з двох сторін, і тянемо каретку. Конектор виходить із роз’єма.

Оглядаємо розєм на наявність зелених підтьоків.

І сам роз’єм на блоку.

Залишилося перевірити роз’єм насоса омивача, але для цього потрібно знімати фару (будуть засічки на torx).

Найменш затратний спосіб для страхування це розрив дроту гермо проходом:

Коментарі