Facebook Lead Form

Соціальні мережі займають велику частину нашого життя, і дають можливість “продавати” більше. Одним із таких інструментів є Facebook Lead Form, який прямо із рекламованого поста дозволяє відобразити, заповнити і відправити форму.

Тобто, користувача зацікавив продукт/конференція/дія, людина натискає кнопку, і прямо у Facebook відображається форма, яка є передзаповненою із даних сторінки користувача. Перелік полів досить великий, також можна додавати свої питання.

Після натиску кнопки, дані відправляються, і при налаштованому Webhook, на Ваш сервер приходить нотифікація у JSON про те що є нова відповідь (leadgen_id). Далі запитуємо по апі дані по leadgen_id із використанням Long-Lived токена (час життя токена 2 місяці) і отримані дані обробляємо.

Відтестувати коректність налаштування з Вашої сторони можна за лінком Lead Ads Testing Tool.

Сценарій обробки:

  • на вказану електронну адресу відправляємо унікальний лінк, наприклад, із посиланням на книжку, яку рекламуємо;
  • на електронну пошту відправляємо лист із посиланням, за яким користувач може оплатити товар.

Що це нам дає:

  • користувачі більше довіряють Facebook, ніж якомусь іншому сайті;
  • більшість даних у формі є передзаповненою (електронна пошта, прізвище і ім’я, тощо);
  • від користувача не потрібно жодних інших дій;
  • дані автоматично надходять у Вашу інформаційну систему.

Даний функціонал був реалізований у квітня, зразу після запуску на F8. На той час не було статей How-To, зараз є декілька, наприклад.

Використання фотографій або текстового контенту на інших ресурсах без клікабельного індексованого посилання заборонено.